Wah..Sale2..murah gile ni Bumbo Seat siap ngan tray skali plak tu…masa aku beli dlu pon lagi mahal dari ni..kat ne nak beli?? kat ne lagi..kat LittleWhiz laa..hehe…aku dlu pon beli kat situ gak..

bumbo seat murah

 

bumbo seat ni memang nice la..hehe..meh tengok gelagat alif dulu2 masa duduk atas Bumbo Seat dier (gambar ni dah pernah keluar dlu..tapi apa salahnya nak tunjuk lagi sekali..heeheh..tu pon tahun lepas..lama dah tu.. :p)

Bumbo Seat En. Alif..

Aksi-aksi En. Alif atas Bumbo Seat baru dier...

 

so sape2 yang berminat ape lagi..grab la sebijik..hohoho..

written by beba

Incoming search terms:

  • bumbo seat (946)
  • bumbo seat murah (581)
  • harga bumbo seat (86)
  • bamboo seat murah (65)
  • bumbo seat with tray (42)