Akibat bila dah terlampau mengantuk..

kalau dah terlalu mengantuk

tidur berdiri

mana-mana pon boleh tidur

berdiri pon boleh tidur!! hehehe..macam2 la perangai dak kecik ni..

sebelum ni pon ade dier gak dier dok tidur sendiri depan tv camni..tapi still ok la berbaring atas sofa or meniarap ke ape ke..kali ni berdiri la pulak..hehe..

written by beba

5 thoughts on “Akibat bila dah terlampau mengantuk..”

  1. efa

    hahaha.. letih gile la tu main2 sane sini.. tula die.. budak budak besar ni mmg geramm je.. nak marah pun tak jadi..

    smalam anak sy yg kecik tu, si ira tu.. die dok main air dalam bilik mandi, sy dok smayang asar (bilik mandi dlm bilik je) pastu tengok sy dok smayang tu die mai dekat atas sejadah, pastu meniarap kat kaki sy..letih sy tahan nak gelak.. tak jadi.. sy tengok bawah die dok tertonggeng dgn bogelnye.. last2 sy benti smayang :)) lepas siap mandikan die baru sambung smayang blk :))

    eh tetibe ter cite kat sini haha

Please let me know what do you think about this post. :D