Prosperity Burger datang lagi!! Yummy..

Semalam kitorang keluar ke 1Borneo..dak p di gunting rambut..so lepas tu kitorang jalan2..tup2 tengok2 kat McD ada da Prosperity Burger!! Tak nampak pon dalam iklan memana…tup2 cam ada jek..hahahaa..nice wei…kompom la wajib kena makan…our all-time-favourite burger from McD! 😀 hehehe

mcd prosperity burger

kat sini (Kota Kinabalu) satu set Prosperity Burger ni harganya RM14.38..kat sane berapa ek?

set prosperity burger

hohoho..sedap2..tapi cam kurang pedas laa!! tak berapi cam dlu2 makan..kurang black pepper kot…haahaha..patut tambah lagi yg dalam peket tu..baru la berapi! hehehe..

alif di mcd

En. Alif tak dapat la merasa Prosperity Burger ni..hehehe..kang berapi plak kang..dak ni cam agak tahan gak la pedas sket..tapi tak pedas sgt laa..kalau kari ke pe dier mmg suke..kalau aku buat kari selalunye byk gak dier makan…tapi takkan la hari2 nak buat kari kan…hehehe…

Alif makan nugget and bubur jek…memula aku nak belikan bubur jek..then orang tu kata takde..dah siap bayar dah tunggu makanan jek..tengok2 ade plak orang kat belakang counter tu dok keluarkan bubur..aik…huu..da tu last2 beli jek gak la bubur..huu..

last2 tak abes buburnya..hahah..

written by beba

Incoming search terms:

  • harga prosperity burger (65)
  • prosperity burger set (12)
  • harga pros (1)
  • prosperity burger harga (1)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>