balik weii balik!

hari ni puan bibah balik kk.flight dia kol 530..sampai dalam kol 820 ar..so..bole ar nak makan2 dulu..hoho..bebuka kat dalam kapal ar puan bibah kita..um..arini aku miss sahor..haha..actually smlm pas smayang tarawih kat msjid bandaraya aku singgah kat kdai mamak bli mee goreng ayam..ingat nak makan time sahor..da set alarm da kat hp..tp hp silent la plak..hoho..sedar2 jer time puan bibah sms aku kol 520..bleh plak aku tejaga cos vibrate hp tuh..hoho..soo..da telepas.. nak tegelak pon ada..haha..tepaksala biar je mee tuh atas meja makan..nak buang tak sanggup..nak makan takbleh..haha..soo..mlm ni sahur da ada puan bibah..hoho..nak suh dia masak mihun grg ar..sedap woo mihun grg puan bibah!meletop!

cale~~

written by anas

3 thoughts on “balik weii balik!

  1. beba

    um..btol la tu cik peah oi..camne ko mengira…cube ko rujuk cikgu math nyer kire2 tuh..hoho…sebulan ko 50 hari ke? huu..mesti da kurang wat kire2 math ni..heheh…kat nombor2 tu bule tekan2..nnt dier tukar la..ade in days/weeks so far ngan in days/weeks to go

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.