tiket raya..

um..smlm da bli tiket raya..hoho..horey..setel satu hal..blom puasa lagik da sebuk pk pasal raya..hoho..tp ok gak..sementara tiket masih murah nih..tu pon da kira mahal da tuh..hoho..tak dpt yg rm 0 ar..kalau awal lagik untung kaw2..hohoh..kitorang balik 4/10 sampai la 14/10..um..kira 2 minggu ar kat sana..kira raya ke-3 ar baru balik sana..taun nih kitorang raya kat sabah dlu..hohoh..:)..

smlm bli tiket puan bibah nak balik tengah bulan nih..nak balik sbb nak mkn mskan mak dia katanya..um..memula berat gak nak kasik dia balik..tp sbb dia da kira ngidam nih..kasik jer la..kang tak kasik tak elok ntok baby plak..mcm2 gak yang dia nak mkn..korg refer la post dia yg seblom nih..dia balik sana sampai puasa..dia kata nak puasa ngan family dia 2-3 hari..kasik can laa..tak dpt la bersahur berpuasa n berbuka dihari petama ramadan ngan puan bibah..hoho..mkn megi la gamaknya aku..tapi takpe..aku bkan ape, kang tak bagi balik kang puan bibah tak hepi plak..bila tak hepi tak elok kat kandungan..hihi…takpe la kot..skali skala takpe..kalau setiap 2 bulan dia nak balik parah gak aku…bedarah gak poket aku..hoho…um..mlm ni mungkin tak kuar tgk muvie..sbb puan bibah kata tader muvie best yang kuar lagik..minggu dpan maybe ada ar..lgpon mlm nih ada futsal ngan dak2 ofis..

smlm mak aku n mak mentua aku gi kuar berjalan2..hehe..mak dtg amik mak aku kat putrajaya n bwk mak gi carik2 bunga..mak tau tpt nak dpt harga murah sbb dia pon buat bisnes gubahan nih..hoho..pastu dgr 2 dorg gi umah nenek gi mkn durian!perghhh…hoho..bagos la tuh..at least tader la mak boring..ayah pon kursus sepanjang ari..heh..dorg balik sabtu nih..okla..tu jer kot..caloo~~

written by anas

Please let me know what do you think about this post. :D