pening..~~

arghh..tidakk…pening paler aku…da masuk 4 hari da nih..aku pon tatau nape pening..bibah kate maigrin..membe aku kata mmg suami oang mengandung pening2..hoho..aku pon tatau..yg aku tau aku pening..nak wat keje pon takble..jap gi nak gi jumpa dokter ar kot..puan bibah da membebel da tuh suh aku jumpa dokter..smlm da kna lecture sbb degil tanak jumpa dokter..terungkit la kesah2 lama aku..kesah lipan 5 inci..hoho..dulu time sebelom aku sakit apendiks,aku da sakit2 perot la..so puan bibah nih ada ar ckp suh jumpa dokter..tp aku mcm biasa ignore je..heh..bkan ape..aku nih slagi bleh tahan aku biarkan jer..rasanya dkat seminggu ar gak aku biarkan sakit tuh..soo tup2 last 2 aku gi gak ar jumpa dokter..time tuh da telambat..da pecah da pon apendiks aku tuh..so..kna la operate..daripada minor operate da jadik semi major operation..tu yang dapat  scar lipan 5 inch tuh..hohoh..sori la dak b..:) so kali ni aku gi ar jumpa doktor..smlm da nak gi..tp si hijau wat hal plak..nak kna tukar karbon kat alternater plak..um..menguji kesabaran btol si hijau ni..um..skang ni puan bibah da stat mengidam2 nih..hoho..ari selasa dia nak makan kueh doraemon(ban + timun + sambal bilis pedas), dan kueh cha koi atau dlm ejaan cina nye cha kae..hoho..soo..ptg slase tu aku da singgah kat pasar gi bli kueh tuh..tp kueh doraemon tuh tader..bli cha kae je la..tp opis mate aku yang bek hati nih ble plak tolong carikkan kueh tuh..kebetulan yang sedara dia wat katering n reti buat kueh tuh..so..dia pon dengan rela ati buatkan..sdap plak tuh..hohoh..um..pastuh smlm puan bibah nak mkn jambu batu plak..still mencarik lagi..haha..kang ptg2 sket ar gi kdai buah..:) um..itu je la kot..arghh..pening!

written by anas

One thought on “pening..~~”

  1. peah

    some pregnant lady, bkn dia yg kene morning sickness….
    ade suami yg telebey-lebey but bini maintain…..
    cam akak ipar aku lg besh, mak mentua dia plak yg muntah2…maknanyer mak aku le yg muntah2 tuh….
    kueh tuh bukan kueh doremon ler….tuh namanyer burger mesia le….

Please let me know what do you think about this post. :D