happy 1st anniversary~

assalamualaikum~harini genap setahun aku n puan bibah sbg sepasang suami isteri, tahun lepas pada tarikh nih aku telah selamat nikah ngan puan..Alhamdulillah masih dipanjangkan usia untuk bersama sama ngan puan habibah~syukur aku pada Allah..sepanjang tahun ni banyak yang aku da belajar dan rasai sendiri mcmana kehidupan berkeluarga..dan sebagai bonus Allah maha pemurah kasik lagi rezeki kat kami dengan lahirnya en Alif~Allahuakbar..hoho..

pada puan bibah, semoga tahun depan saya berpeluang untuk ucapkan selamat ulang tahun pada awk,insyaAllah..saya ingin coretkan rasa terima kasih dari saya untuk awak sebab sentiasa bersama saya dan menjaga segala keperluan saya,bersabar dengan saya, dan yang paling penting sedia berkorban dan melahirkan anak kita en Alif~sebenarnya tak cukup ntok saya gambarkan rasa terima kasih saya pada awak..semoga Allah limpahkan rahmat kasih sayangnya pada kita sekeluarga~Amin..

esok da nak balik kk..banyak gak barang2 yang nak bawak balik esok~semoga kitorang selamat pergi dan sampai..cale~

written by anas

4 thoughts on “happy 1st anniversary~”

  1. beba Post Author

    amin…:D hehe..hepi aniversary dak p..luv u so much..(tp tambah lagi 20% kalu xde janggut tu..haha..:p)

    semoga kite akan sentiasa bersama sehingga ke akhirnya..setahun yg lepas merupakan setahun yg paling bahagia ntuk sy..and sy harap kebahagiaan ni akan kekal selama…:D terutamanya dengan en adanya en alif kite…hehe..

    p/s: barang alif penuh satu kotak!! hehe..

Please let me know what do you think about this post. :D