Tomato Berkembar..

tomato kembar

kembar tomato

cam ala2 menara berkembar plak..hehehe..ni post saje2 jek..cam menarik plak aku terjumpe tomato gini..saje jek nak share.. :p dah selamat masak and makan dah pon tomato ni…dah lupe plak bile aku terjumpe tomato kembar ni..gambar jek tersimpan dalam laptop ni.. 😀

Sebenarnye belum tido lagi ni..hehehe..dok sebok tengok cite ‘Bones’. :p

Kay la..tu jek..malas nak karang panjang2..nanti2 cerita lain plak..lagipon cerita pasal tomato berkembar ni ape jek nak diceritakan… hehehe…

 

written by beba

One thought on “Tomato Berkembar..”

  1. zeta

    Dulu ada sorg kwn i yg suka sgt kalau dpt mkn benda2 yg kembar ni..mcm pisang slalu ada yg kembar..kalau dpt tomato ni..sure dia suka agaknya..katenya..kot2 bleh dpt anak kembar mkn benda2 kembar ni..hehehe.. :p

Please let me know what do you think about this post. :D