Selamat Berbuka..

hadoh…dah nak buka dah ni..tapi apa pon tak prepare lagi..tinggal sejam lebih jek lagi ni..huu..

nak masak ape pon tak tau…haiyo..cam blur semacam plak hari ni…

masak mee goreng jek kot..bule la tu..huu..

aku sejak kecik memang dah diajar bila berbuka selalunya makan makanan yang berasaskan mee, bihun, kueh teow, pasta etc..so bile dah kahwin ni sebab aku tukang masaknya so ikotlah kata aku kan..hohoho..aku pon akan teruskan tradisi makan benda mee2 jek gitu…hohoho..

mee goreng

credit: google.com

aku teringin nak makan laksa..tapi laki aku tak suke laksa..so kang cam tak berbaloi aku masak laksa..aku sorang jek makan…huu..nanti alif dah besar aku ajar dier makan laksa..bule geng..hohoho..kay laa..nak masak..kang minum air masak jek kang berbuka..hehe..

selamat berbuka and selamat menjalankan ibadah puasa ye kawan2.. 😀

written by beba

2 thoughts on “Selamat Berbuka..”

Please let me know what do you think about this post. :D