Panggilan pulang ~~

En. Laki da memanggil2 suruh balik..hahha..so da pon beli tiket..pegi naik MAS so balik pon naik MAS gak la kot..heheh..

image

3 oct nnt balik la kitorang ke KK semula..hehe..en. laki saya da sangap dok sorg kat umah..katanya umah sunyi tak dengar aku bebel2..hahaha..

So ade lagi seminggu lebih kot nak beronggeng2 kat sini..hehe..balik sane nnt kena berserious buat kerja…kat sini cam tak gerak kot kerja..pastu cam takde plak yang nak suh aku wat kerja kan..blog makeover ke pe ke..kalau ade tu kompom la buat jek..hehe..

Kay la..itu saje update kali ni…

p.s: tekak aku sakit gile..huu…

written by beba

2 thoughts on “Panggilan pulang ~~”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>