adoi..teruknya internet sehari dua ni..

hai laa…tak tau la kenapa..tapi cam teruk sgt la internet ni selaju siput merayap..huu

tak tercapai impian aku nak buat post everyday untuk bulan april ni…semua sebab internet ni cam lembab gile ni..huu..salahkan internet!! 😀

nak pergi menerjah entry2 contest pon payah..kang tak load gambar la..itu la..ini la..mcm2 ler..

so..akan aku usahakah kan camne pon.. harap2 by tonight dah bule update pasal peserta Love is you an me Contest..

p.s: adakah sebab internet atau wordpress aku ni buat hal..aku menaip ni cam orang buta tak nampak ape2..font dier putih sama ngan background..so camne..huu…adoi..pening…huu..

written by beba

3 thoughts on “adoi..teruknya internet sehari dua ni..”

Please let me know what do you think about this post. :D