Hadiah dari Contest..

dah lama dah aku nak tulis post pasal ni…tp tak tertulis..hehehe..cam ade je benda lain yang nak tulis dulu..tetiba sekarang ni cam banyak jek pulak benda yang aku nak tulis… 😀

ni memang cerita lama..tak ingat dah aku berapa lama..haha..tapi kalau korang ingat En. Alif kan banyak masuk contest-contest ni…tapi baru je satu ni yang En. Alif berjaya dapat tempat ke-3.. kalau korang tak ingat contest yang menang ni ialah contest Cutest Baby in Costume yang dianjurkan oleh Intan.

Hadiah nye dah sampai lama dah..heheh..tapi nak buat camner…baru sekarang nak buat entry pasal ni..hehe…so ni la gambar hadiah-hadiah yang kitorang dapat…

So sweet kan..

So sweet kan..

Welcome...

Welcome...

Siap ada kad lagi..

Siap ada kad lagi..

Thanks so much Intan sebab pilih Alif as a winner..hehe..happy nye dapat hadiah…ye la..yang sudi nak bagi hadiah kat aku pon Dak p sorang jek…

written by beba

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>