Azri bergolek-golek.

Tak lama lagi Azri nak masuk 6 bulan dah. Kejap je masa berlalu. Dalam minggu ni rajin betul budak ni berlatih golek-golek kiri kanan. Sekarang da terer dah aku tengok.

Gerak pusing-pusing segala.

20140726-090804-32884746.jpg

20140726-090805-32885043.jpg

Sekarang ni bule tahan semangat gak dak Azri ni. Hehe. Bab minum memang melekap je. Dah mak nye yang tak larat nak mengiring memanjang. Huhuhu.

Itu je la cerita. Nak taip pepanjang macam susah pakai satu jari je. Tangan lagi sebelah Azri buat bantal. :p

written by beba

Please let me know what do you think about this post. :D