Rezeki En. Alif..dapat kereta raya…hehe..

hehe..best la En. Alif..dapat kereta tuu untuk hari raya ni…hohoho..memang seronok sungguh En. Alif..nak tengok kereta raya Alif yang baru??

jeng..jeng..jengg….

kereta baru en. alif

amacam? macho tak en. alif naik kereta??

kereta bomba lagi tu..hahaa..siap ade siren..

happy betol Alif ngan kereta baru dier ni..bangun tido jek.. bile keluar bilik terus gi belek kereta jap..test drive seround dua…hahahaa..

ni ayah Alif la yang nak beli..haha..hari tu kitorang jenjalan kat Metrojaya Suria Sabah..saje2 la tunggu kat tempat mainan tu..then cam ternampak kereta ni..saje jek aku dok kasi Alif try..memula cam tak reti gak laa..tapi kang kejap jek dier dah round area mainan tu ngan kereta ni..hahaha..ayah en. alif nampak then cam…ha..belikan untuk dier..cam seronok jek dier main..lagipon Alif ni mmg kurang barang mainan dier…kitorang beli gak..tapi ntah laa..cam tak lekat ngan dier ni…dicampak2 ade laa..hehe..tak pon dah hancur dikejakan dek dak kecik ni.. 😀

skang ni nak tengok TV pon naik kereta ni.. 😀

written by beba

One thought on “Rezeki En. Alif..dapat kereta raya…hehe..”

Please let me know what do you think about this post. :D