Hobi baru Alif and pertambahan kerja untuk aku..

dak kecik ni cam ade hobi baru la plak..

hobi baru...

takde gambar yang tengah wat kerja..haaha..kerja baru dier ialah dok bukak zip bantal tu…

kadang2 nampak la dier wat kerja tu..kadang2 tu tengok2 jek dah tergolek2 kat bawah ngan semua pon zip terbukak…heeheh..

so dah jadi kerja aku la kan dok angkat and zip balik…

seb baik la umah kitorang ni tak byk benda2 sangat..so takde la byk kerja nak kemasnye..haaha..

kay  laa..dak kecik ni ntah nak ape ntah..bile aku dok jek depan laptop dier sebok nangis2..kalau tak cam ok jek…saje la tu..dengki..

written by beba

3 thoughts on “Hobi baru Alif and pertambahan kerja untuk aku..”

  1. beba Post Author

    hahaahah..yeke?? dah tu kat umah ni mmg dier paling kecik.. :p

    kat umah ni alif byk gelaran..alif tu biasa la nama sendri..kadang panggil sayang, budak comel, good boy, dak kecik pon ade gak..baru2 ni dapat gelaran rock lee..hahha..

Please let me know what do you think about this post. :D