Alhamdulillah.

Syukur kepada Allah, pada 24.05.2018 lahirkan anak kami yang ke 3. Seorang lagi hero yang  bakal membingitkan lagi suasana rumah kecil kami ni. Hahaha.

adam-anas

Kali ni boleh dikatakan nama Adam ni dipilih sebulat suara oleh abang-abang dia. 🙂 Masa dah hujung-hujung pregnancy tu memang selalu juga la Alif dan Azri bergilir bertanya soalan ‘Mak, bila Adam nak keluar?’ Hahaha..sampaikan malas dah la Mak nak melayan lagi dah.

Secara tidak langsung juga, Adam adalah hadiah dan rezeki buat kami sekeluarga sebagai meraikan 10 tahun usia perkahwinan kami. Mohon kawan-kawan doakan hubungan kami sekeluarga tetap kukuh  dan utuh selamanya sehingga ke syurga. InsyaAllah. 🙂

Jika ditanya ‘Tak nak ke tambah girl pulak lepas ni?’ InsyaAllah jawapan nye ‘Mungkin tidak’. Hahaha. Kalau lagi beberapa tahun lagi tak pasti la kan kalau masih sama jawapan yang aku bagi. Tapi buat masa sekarang ni memang cukup lah. Hahaha.

Pengalaman bersalin Si Adam ni memang lain sikit dari abang-abang dia, sebab buat pertama kali nya kami memilih untuk bersalin di hospital kerajaan atas sebab kesihatan aku. Tapi alhamdulillah, Allah permudahkan semuanya dari mula mengandung sampai ke bersalin, penyakit aku stabil dan baby Adam pon membesar dengan sihat dalam perut Mak dia, sampaikan overdue 4 hari baru dia nak keluar. 😀

Tapi tu nanti kalau rajin aku buat post lain lah. InsyaAllah. Hahaha.

written by beba